Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen. Alle informatie is met zorg samengesteld, maar het kan altijd zijn dat u nog iets mist. Neem in dat geval contact mij op.

Wordt podotherapie vergoed door mijn verzekering?

In veel gevallen wordt podotherapie geheel of gedeeltelijk vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Kijk hiervoor in het vergoedingenoverzicht van de verzekeraar.

Kan ik een afspraak op dezelfde dag krijgen?

Ik doe er alles aan om u zo snel mogelijk te kunnen helpen. Afhankelijk van de agenda is een afspraak dezelfde dag of week vaak nog mogelijk. U kunt ook zelf uw afspraak online inplannen via de button op de startpagina.

Hoe gaat de betaling van mijn behandeling in zijn werk?

Bij zorg die niet vergoed wordt vraag ik om na het consult de rekening te voldoen in de praktijk. Bij vergoedde zorg kan ik in veel gevallen de rekening (gedeeltelijk) direct declareren bij de verzekeraar.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Een afspraak maken kan op verschillende manieren: telefonisch, via e-mail, via het contactformulier op deze website of via whats-app.

Wat zijn de kosten?

Op de pagina 'tarieven' kunt u de tarieven vinden die ik hanteer. Tijdens de behandeling zal altijd overlegd worden wat ik declareer en wat er in uw geval nodig is.